משלוח עד הבית חינם בהזמנות מעל 300 ש"ח

איך בוחרים תמונות לבית?

תמונות לבית, תמונות לסלון, תמונות לחדר שינה, תמונות לחדר ילדים, תמונות קיר יפות, תמונות מעוצבות, תמונות ממוסגרות

 

בואו נודה, קירות ריקים יכולים להיות דיי משעממים, לכן חשוב לשלב אומנות בבית.
אומנות מכניסה את האישיות של הדיירים ויוצרת את האווירה והאופי של הבית. דרך טובה להכנסת אומנות היא ללא ספק הוספת תמונות ממוסגרות, מעוצבות ומתאימות לבית. תמונות עוזרות ליצור תחושה של תנועה בהשוואה לכל שאר הדברים הסטטיים בחדר, מוסיפות צבע וסטייל. את התמונות הנבחרות ניתן כמובן גם להתאים לצבעים המשלימים בשאר הריהוט של הבית: מנורות, שטיחים, ספה, שולחן, כריות ואקססוריז שונים. שילוב כזה הוא שילוב מנצח ויוצר מראה מוגמר של בית מושלם.
עם זאת, זה לא תמיד פשוט לבחור את התמונות המתאימות וכדי להקל על הבחירה נשמח לשתף בכמה טיפים שלנו.

 

1. הגדרת סגנון עיצוב:

למרות שלסטייל אין ממש חוקים ותמיד אפשר להיות יצירתי ולהתאים את הסטייל האישי לעיצוב הבית, ממש כמו באופנה גם בעיצוב הבית ישנם טרנדים מתחלפים. הטרנדים הקיימים היום בעיצוב וניתן להתאים אותם לכל בית הם: נורדי - סקנדינבי, ג'אפנדי, בוהו ועוד. גם אם אין לך בחירה של סגנון ספציפי, או שהמושגים מלמעלה נשמעים לך כמו ג'יבריש, נלך על פשוט - מומלץ להחליט האם ברצונכם שבבית תהיה אווירה חמה ונינוחה או רשמית ונקייה. צבעוניות בגוונים חמימים יחד עם הדפסים אוריינטליים מקנים תחושה נינוחה וחופשיה, ואילו צבעים כהים ובהירים בעלי צורות גאומטריות ישרות יצרו אווירה נקייה ומודרנית.

תמונות לבית בסטייל מינימליסטי ונקי 

 

2. בחירת הצבעים:

אחת הבחירות החשובות שאנו מעצבים את הבית היא לבחור את הצבעים המתאימים. למעשה הצבע יכול להשפיע על מראה החדר כולו. כשבוחרים צבע צריך תמיד לחשוב על הריהוט הנוסף בתוך החלל אותו אתם מעצבים. הצבעים צריכים לתמוך אחד בשני וליצור הרמוניה ביניהם. כאשר אנו בוחרים תמונות לבית, חשוב לשים לב שהתמונות משלימות את הצבעים הקיימים בבית. לרוב, צבעים עדינים וניטרליים ישתלבו בקלות עם כל בית. כמו כן, ניתן ואפילו רצוי להשתמש בתמונות קיר לצורך הוספת צבע נוסף שלא קיים בבית מה שיכול לתת חיבור, ניגודיות נכונה או הוספת חיים וצבע לבית.

סט תמונות לבית

 

3. בחירת המסגרת:

אוקי אז תמונה יש, מה לגבי המסגרת? ראשית חשוב להבין כי איכות המסגרת משפיעה על התמונה כולה ומסגרת איכותית מאריכה את חיי התמונה. כאשר אנו רוצים להתאים מסגרת, כמעט תמיד ניתן לבחור במראה הקלאסי השחור. הצבעים שחור ולבן למסגרת לעולם אינם יוצאים מהאופנה וכמעט תמיד יתאימו לבית. אם אתם מחפשים מסגרת שתואמת לטרנדים, כיום מסגרת בצבע עץ היא המסגרת הפופולארית שמתאימה לאופנה ולטרנדים של עיצוב הבית. ישנו מגוון צבעים וסוגי עץ שעונים על ההגדרה אך המיוחד והנחשק מכולם היא מסגרת עץ אלון.
אנו ממליצים ואוהבים שני סוגי מסגרות, עץ מלא ואלומיניום, שמסגרת העץ נותנת תחושה יותר טבעית וחמימה ומסגרת האלומיניום לרוב מאוד מינימליסטית ונותנת תחושה אלגנטית.

תמונות לבית במסגרות שונות

 

4. גודל התמונות:

ככלל, עדיף להתאים את גודל התמונות לגודל החדר. במידה והתמונה המיועדת צריכה להתלות על קיר בחלל גדול, האפשרויות למשחק גדולות יותר, ניתן ואף כדאי לשלב מספר תמונות בגדלים שונים שיתפרסו על שטח רחב, או תמונה אחת/שתיים גדולות במיוחד ליצירת מראה מרשים יותר. בחדר קטן עם קיר ריק וגדול רצוי לבחור בתמונה אחת גדולה או מספר תמונות קטנות כדי לגרום לחדר להרגיש גדול יותר, במידה ואין לכם הרבה שטח פנוי, רצוי לא להעמיס על החדר ולבחור בתמונה אחת בגודל בינוני למראה מסודר. שימו לב כי התאמה נכונה של התמונה חשובה לפרופורציות החדר, אם נשלב תמונה קטנה בחלל גדול היא תתפספס ותיצור מראה מבולגן, ואילו בחלל קטן שילוב של מספר תמונות קטנות יכולות לגרום לחדר להרגיש קטן ועמוס.

זוג תמונות לבית

 

5.  בחירת סט תמונות לבית:

לפעמים אנו רואים שילובים מעניינים באינטרנט של סטים של תמונות לבית אך לא תמיד ניתן לשלב אותם בבית שלנו, לכל בית מתאים סט אחר ולכן אנחנו צריכים לבחור לעצמנו את הסט המתאים. בחירה של הסט המתאים היא ללא ספק מתבססת על ניסוי וטעיה, גם אם עושים הכל נכון, לא תמיד תדעו איך היצירה שלכם בסוף תראה עד שלא תראו אותה על הקיר שלכם. אבל תמיד תזכרו שגם אם תשנו את דעתכם, תמיד תוכלו לפצל את הסט ולפזר את התמונות בחללים שונים בבית.

תמונות לבית בוטני

 

6. Time is money:

או במילים אחרות, קחו את הזמן שלא תתחרטו.
אומנם בחירת תמונה לא צריכה להיות החלטה גורלית אבל אם קניתם תמונה איכותית שגם תתאים לכם לעיצוב של הבית, סביר כי היא תלווה אתכם כמה שנים טובות קדימה. לכן רצוי לא למהר בבחירת התמונה, אך אם יש משהו שמושך אתכם, תשאלו את עצמכם האם זה הצבע, הצורה, הכיתוב, הנושא או כל דבר אחר. לאחר שהבנתם מה הגודל, הצבע והסגנון שאותו אתם מחפשים, ומצאתם את התמונה לבית המועדפת עליכם, הסתכלו שוב לאחר כמה שעות או אפילו למחרת ואם עדיין אתם אוהבים את הבחירה שלכם כנראה ש- THIS IS IT! יש לנו מנצח

אם אתם עדיין מתקשים לבחור תמונות לבית או אפילו אם סתם בא לכם להתייעץ, מומלץ לקרוא כאן איך מתאימים תמונות קיר לכל חדר בבית. כמו כן, תמיד ניתן לפנות אלינו ונשמח שנמצא יחדיו את הבחירה המושלמת עבור תמונות לבית שלכם.

כאן בשבילכם,

MIKOO 

 תמונה לבית

חזרה למעלה